You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

Semua Dah Lain !

*tarik nafas. hembus* Bissmillahhirrahmannirrahim. Assalamualaikum :-) Hi everyone. Aku telah membuang semua *post* ku yang dulu. Atas sebab, sengaja. Haha :) Sudah lama tidak di *update* blog yang membosankan ini. To be honest, aku rindu diri aku yang dulu. Yang selalu tersenyum. Yang selalu bergembira bersama kawan-kawan ku. Aku sangat rindu saat-saat itu. :') Tapi, itu bukanlah bermaksud sekarang aku tidak dapat merasai semuanya. Malah, ia sebenarnya lebih indah dan menggembirakan kerana sumber kebahagiaan hidupku bertambah, semenjak dia muncul dalam hidupku.Dia adalah penyebab aku tersenyum , merasai cinta yang dihargai dan lain -lain * Aku ingat lagi apa yang Nish cakap "Hmm , aku rindu kau yg dulu , rindu sangat ."







; Perangai aku macam dulu balik bukan sekarangggg ! PERANGAI AKU AUTOMATIK BERUBAH MACAM DULU BUKAN SEKARANG ! MACAM DULU BUKAN SEKARANGGG ! hm byeeeeeeeeeeee :') *dimy




Dia BESTIE , But NOW DIA DAH LUPAKAN AKU :(

#EvenKau Lupa Aku , AkuTetapIngatKau Besto :(


- Lepas ni dah tadak dah kawan yang sanggup dengaq problem aku ! Dah tadak dah dengan aku time Susah and Senang :') Thanks for everthing friend  I hope you are happy with your new friends 

- Dulu aku memang sayang hang sampai gila2 NISH! Now sayang tu dah tak macam tu  sorry kay? Sapa suruh hang buat aku macam tu dulu  now sorry kay sorry ! 

‪#‎MacamManaPunTarakpaaEhh‬ ! Semoga bahagia kay   *flying kiss*





.

0 comments:

Post a Comment