You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

Pindah Sekolah :(




 Hai. Assalammualaikumm :Ape khabar ???\ Pepagi bute nth angin ape masok dalm bdan aku . Tetibe nk update blog bnyak-2 . Hehe :D aku tgah rajin , biarlah .  Kita sihat jea . Okayy , cuti sekolah dah lama start tapi sekarang baru ada masa nak update , hihiw :3 Kalau tk before this if I nak update jea my sister , Raa , mesti nak kacau . Sekarang dia takda . So , inilah masanya . Kayy stop ! Sebenarnya takda benda nak update . Cuma nak bagitahu tadi bukak kat NewsFeed Post ni nk cerite psal aku kt Sekolah Baru Lama gila aku tak update blog yelaa lamaaaaaaaa sangat. kesian blog, dah berhabuk dahhh. fuhhh fuhhhh *tiup habuk* haha kann dah kena muka korang habuk tu. ehh sorry yeeee. haha lap balikkk. sebenarnya bila dah lama tak update blog, rasa bnyak sangat cerita yang aku nak share. maklumlahh dah dekat 4 bulan kot aku tak update. sorry ye geng sbb tak bukan sbb busy ke apa, tapi aku terlupa email blog haha yela dah banyak sangat email kan sampai terlupa blog punya email. ampun ampun.
ok, first sekali aku nak cerita pasal sekolah baru aku. aku kan dah pindah sekolah baru. tak la jauh sangat dekat ALOR GAJAH jeee. hee. SMK Dato' Hajit Talin Karim. bila jadi budak baru memang la seronok tapi bosan ada sedih ada. semua ada. sbb bila baru kita tak tahu nak kawan dengan siapa kan. so kena la senyap kalau bising nnty dia cakap kita kepoh kan, so kita diam jeee. boleh lah tahan keseronokkan bila berada dekat sekolah baru, membe2 pun semuanya baruu. hihi. tapi bila dah pindah sekolah  terasa rindu sangat2 dengan syaiton2 dekat sekolah Tuntuah. rinduuuuu dekat Farish dia kan suka ngajing akuu. haha, dekat yg lain rindu juga laaa. haha. setakat ni aku masih  ok lagi dekat sekolah baru, seronok pun seronok. hee :D









# Besar kan sekolah baru .













0 comments:

Post a Comment