You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

KHAIRUL IDHAM ♥




Assalamuaalaikum ! Heyy heyy ,Watcha doing now ? Atul bosan tahap tenukk ni , serius tk tahu nak buad apaa. Just online + dengar lagu and blogwalking je . Hby? tak dak kah activity berfaedah sikit nk buad . saya ada pakwe :3 hoho -,-' orang lain ada tak beritahu punn . Okayy , semua tanya "macam mana kau boleh suka kat dia ?" "bila couple?" "macam mane boleh cople ?" "ayat dea minta couple macam mane ?" "kau cakap ye macam mane ?" Huihh , tak menang tangan aku nak jawab soalan soalan stalker stalker tu haa . Heewww :3 Meh , aku cerita . *Masa hari Rabu 11 June 2013 . Time tuh Ujian tara , Dia dah lama mintak tapi Atul cakap bagi Atul masa dulu k .Then ,dia cakap if dah daapt jawapan jumpe dia kat sekolah , Atul memang nak tegor dia , tapi Malu k malu , Yelah perempaun mana tak malu kalau jumpa Crush Or admiree dia kann ? 




#Mai Gosh Mai Gosh ,Sho Shweeett :D

MySayang<3

#120613


Hi guys Assalamualaikum,  i'm back :3 Arghh, tengok lah dekat atas tu.... comel kan? Yeah, memang comel. Laki kita sentiasa comel. Gambar baru dia ni ♥ Hi, Khairul Idham i'm fall in love with you :3 Ahahahaha, 
Hee mula mula kita kenal awak masa .. er .. err .. 12June xD Hikhok. Kita mmg tak kenal awak pun. Eyna yang kenalkan kita dkt awak tuh :P Kita sumpah malu bila jumpa awak tahuu :P Hahaa, ingat lagi time tu kita suka lari dari awak sebab kte malu -.- Hahaa. Masa tuh ade Ujian Tara tak silap. Hahaa, masa balik tu yang paling tak tahan sebab awak asyik cakap " byebye atul comel " hahaha ==' Lagii rapat bilaa selalu stayback dkt sekolah. Time balik  jea jumpa awak -.- Err time tu takdo lah rapat sgt .. main mata je ;P 

- Dia yang Atul maksudkan tu *Khairul Idham * Budak baru* * First masuk Atul tengok dia sumpah melting habis woo -,- tapi mula2 tuh ada org ckp  dia dah taken , *PatahHati* Uhmm nevermind laa :/ .tapi dulu Atul anggap di  Crush *Omaigod * Hari tu Atul ada add dia kat Fb ,dia approve , *suka sangat time tuh, k tak sangka juga dia tegor atul *happynyaa * , Ktrg kenal sejak dari fb lahh . Boley plak dia ingat atul form 1 ? *MukaAkuAdaMacamMudakForm Ek ? I don't think so laa ,dia mintak berangkat kat Atul , Pelik k pelik *sama umur then mntak berangkat plak tuh dia ni tahu ke tak ni aku sama baya dgn dia ? Haha *SoFunny* . Then atul cakap kita sam baya mana boleh berangkat lahh . Adoyaii  -__- . Atul tak sangka akn couple dengan Crush sendiri ,I LOVE HER SO MUCH :* PLEASE BE MINE FOREVER<3





*gambar semata mata* Assalamualaikum :) Bermulanya *12 June*, aku kenal kau. Hihi actually kawan aku yang kenalkan. Mula2 aku malu bila jumpa kau -.- Ahhh bila jumpa kau je aku lari . Hohoho . Makin mesra lagi bila kau selalu layan aku dekat facebook . Fuhh tu pun aku kesian tengok kau -.- Kau add aku 4 hari lepas tu baru aku accept :P Hihi lepas aku dah accept kau dah mula menganjeng -..- 




0 comments:

Post a Comment