You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

Move On lebih bagusss


Assalammualaikumm :)

haii boipreng, hai girlpreng :D semua sihat-2 belake dok? harus lah sihat kann.Tajuk Entry? kenapa dengan tajuk tu?


Hmm tak tahu lah mcm mana nak mulakan semua story ni. Masalah datang bertubi-tubi. Masalah yang lama tak settle lagi tapi datang lagi masalah yg bru, kadang-kadang aku pun rasa give-up jugak nak hadap semua benda ni, kenapa benda ni kena jadi dekat aku. Berat sangat dugaan aku. Hari-2 memang aku kena menangis untuk tenangkan diri. aku dah tak mampu nk buat apa selain daripada solat :(

Kenapa dia kena buat aku mcm ni? kenapa pada dulu lagi dia tak jujur dengan aku? kenapa baru sekarang dia nak tunjuk kan semua tu? betulah orang cakap kebenaran tak pernah duk diam. Bersyukur sbb dah tak ada paper dah dengan dia. Dan baru sekarang aku tahu perangai sebenar die. Terima Kasih :) walaupun pahit untuk aku telan satu per satu benda ni, takpe In Shaa Allah aku boleh hadapi semua ni dengan tenang, dengan adanya orang disekeliling aku yang selalu bagi moral suppor kat aku. Terima Kasih semua nya ye, aku takkan pernah lupe korang semuaaaa. So tak rugi pun kalau kita berkawan. alhamdulillah semua kawan aku masih sudi mendengarnya :( terharuuu :'(

mulai sekarang aku kena belajar melupakan orang yg dah melupakan akuuuuu. Buat apa nak ingat orang yang dah lupa kita kan? buang masa jeee. tapi serius aku terkilan dengan yang jdi semua ni. Jujur aku cakap memang aku tak sanggup. Tersangat lah tak sanggup nak hadap. tpi apakan daya. setia manusia tidak terlepas dari masalah. In Shaa Allahh aku boleh hadap semua ni.



Air mata mesti dibalas dengan Airmata. Adil kan?

yang patah tumbuh yang hilang berganti :D thanksss :)

0 comments:

Post a Comment