You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

remember december :')


Assalamualaikum ebelibadi :) Fuhh sekejap je masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah December dah :') Alahai. Rasa berat je hati ni nak jadi budak Form 1 tahun depan T.T Err tittle ni sempena tajuk lagu Demi Lovato. Hahaha. Hari ni aku sebak sikit. Hmm bulan december ni aku pergi luar negeri jeh. Lain lah tahun lepas :) Hihihi pergi Hongkong. Erm sumpah aku nak pergi lagi :'/ Okey cuti ni aku pergi Langkawi &Melaka jeh. 
Hahaa azam aku tahun depan ialah :
  • Belajar bersungguh2 ^^ 
  • Fuhhh lagi  duatahun je nak amik PMR T.T
  • No boyprengss2 :)
Actually aku takut doe nak sekolah pagi tahun depan :'/ Er , rasanya aku stay lagi ke dalam KRK ? Dgn keputusan merosot aku tuu mcm ada je ciri2 nak masuk KRK balik . Hm k dahh tutup cerita pasal sekolah -.-

**********************************
Fuhhh pukul 12 tadi aku dapat berita buruk . Err, tiba2 mak aku cakap kene balik kampung sbb monyang aku dah nazak. Terkejut aku sbb mak aku kata dia dkt hospital lg. Lepas aku mandi je nak kemas2 baju semua tiba2 mak aku ckp monyang aku dah meninggal :'/ Innalillah. Al - Fatihah buat monyang perempuan aku yang tersayang iaitu Hajah Habibah :') Semoga rohnya dicucuri rahmat. Dahh 84 tahun dah umur dia. Yang sedihnyaaa , ermmm monyang lelaki aku pun sakit jugak. Sakit tua maybe. Sampai tak kenal anak2 dia sendiri :'/ Subhanallah. Dah lepas ni aku nak balik Kuala Pilah. Maybe tidur sana :'/ Ermm Isnin ni pergi Langkawi. Harap2 jadi. Hikhok . Okeyy byeeeee . KP mariiiiii ~

Hai. Rupa2 dia rindu aku jugak lah. Hihihih. :)



0 comments:

Post a Comment