You're enter.Please be nice | Follow | Dashboard | Facebook

lelaki idaman :)



tajuk post aku kali nie agak berlainan dari yg sebelom nie . hehe , mesti korang tertanya-tanya kan ape laa aku nak mengarut kali nie kann . hurm , jeng jeng jeng . girl sekarang nie banyak minat boy yg hensem , pandai , style bagai kann . tapi tuu semua tak menjamin ape-ape punn . yang penting dia tuu baik . and yang penting sekali ialah





nie laa ciri-ciri lelaki idaman yang sebetulnya patut ada kat seorang girl :) kenapa ? sebab lelaki macam nie laa yang nak membimbing kita suatu hari nanti . bayangkan kalau lelaki yang stylo bagai tapii tak boleh bimbing kita ke arah yang betul . apa guna kann ? hurm , renung-renungkan lahh....

lelaki yang paling hensem adalah lelaki
yang hafal al-Quran 30 juz :)

#aku harap sangat dia boleh jadi lelaki yang "hensem" untuk aku , dapat bimbing aku suatu hari nanti.
  saya harap awak dapat hafal 

0 comments:

Post a Comment